tisdag 23 september 2008

Mitt liv just nu.

Är inget vidare.

Jag har förvisso goda vänner, verkligt goda vänner. Men ibland så behöver man mer. Och nu är det ju en gång så att det på något sätt behövs en viss fysisk attraktion, en viss fysisk närhet, innan i alla fall jag verkligen känner mig bekväm med att "öppna mig".

Summan av kardemumman är nog att jag skulle vilja ligga i mörkret och kramas och prata med någon jag verkligen känner förtroende för. Oftast uttrycks denna känsla genom ett charmigt utrop av typen "Jag vill KNULLA!!!!!", men sådan är ju en gång mannen skapad.

Skit samma. Det ger sig väl med tiden, en vacker dag, m.fl. floskler.

 

För övrigt är jag inne  i en period av mitt schema när jag enbart jobbar morgon (eller "dag", som det kallas på järnvägen), denna period avslutas dock på fredag, varefter jag får en ledig helg. Nästa vecka har jag inte vågat titta efter hur jag jobbar, men jag tror att det är "eftermiddag" (d.v.s kväll). Fifan. :-)

2 kommentarer:

KajsaLisa sa...

Trevligt att du bloggar lite..
=)

Lite närhet är du inte ensam om att vilja ha.

Kram!!

MP sa...

Ja, det kändes finfint!

Men precis. Sådana är ju vi bloggare skapade... ;-)

Kram!