torsdag 20 augusti 2009

20.

Jag köpte filmer i dag, gissa hur många. Men det var svååårt! Alla de “utgågna” hyrfilmer de säljer i vår videobutik ligger liksom huller om buller i en stor jävla låda, dessutom är förstås 95% av dem ren skit. Jean-Claude van Damme, typ. Hur som helst, jag tog ett djupt andetag och dök ner i lådjäveln och kom upp med 20 filmer en trekvart senare. Och de jag lämnade kvar var jävligt snyggt uppstaplade (lite gayvarning på det)!

10 filmer kostar 250 spänn, men tjejen i kassan sa att jag fick alla 20 för 400. Jag vet inte om det var en rabatt som inte stod på skylten eller om det berodde på att jag hade pengar på mitt bonuskort eller om hon bara ville ligga med mig. Jag tror inte att det var för att hon ville ligga med mig. Jag vill ju inte ligga med henne så då vore det ju helt meningslöst att tro det, eller hur!

6 kommentarer:

Nostalgia sa...

men vilka filmer köpte du då?!

MP sa...

Porrfilmer. BARA porrfilmer!

"Långt ner i..." Och "Långt upp i..." Ja, du fattar va'?

De andra tjugo var mest komedier.

Nostalgia sa...

tänkte mig en hel lista :p

MP sa...

Men orka skriva en lista liksom, jag har för katten högerhanden i gips! :-p

Nostalgia sa...

det är inte mitt fel!

MP sa...

Nänä, skyll ALLT på mig bara!