torsdag 3 mars 2011

Kameraporr/bantning/vågen.

Hej.

Det är jag som brukade blogga här förr i världen.

Jag tänkte bara tala om att jag har beställt den här, OCH det sexiga läderfodralet som hör till! Jag kommer visserligen inte att ha råd att äta, men det är lika bra för jag skall nämligen banta. Eller kanske inte banta, mer ha en hälsomånad, eller två. Äta bra mat, dricka mineralvatten och motionera lite. Tanken är att jag skall gå ner 5-10 kg. Exakt hur mycket får jag reda på först då jag köpt nya batterier till vågen, målet är c:a 68 kg.

När kameran levereras vet jag inte än, men det är risk att det dröjer ganska länge, den är rätt eftersökt.

Det sexiga läderfodralet:

fuji-x100-leather-case

Hej då.

2 kommentarer:

Decibeljunkie sa...

Dags att byta namn hörru?
=)

MP sa...

Mjo, det är kanske det!