torsdag 5 maj 2011

Ännu en bild ur skräpkorgen, samt allmänna reflektioner över livet som löneslav i samhällets tjänst

Har ni tänkt på hur bilder, även egna,  ibland måste “mogna”?
Det här är en sådan:

_D7C6573_2011-04-09_18-32-34

Den verkade så himla bra när jag tog den, men när jag sedan såg den i datorn så kändes det som om något fattades. Nu, några veckor senare, så känns den helt okej igen.

För övrigt har det varit dåligt med promenerandet, och ännu sämre med fotograferandet, den senaste veckan eller så. Jag skyller på vädret. Men men, det blir väl varmare snart…

Vadan denna långa text undrar säkert vän av ordning! Jo, förstår ni barn, den föranleds av att jag sitter på jobbet, sysslolös, och har tråkigt. Snart skall jag dock ut och leka lite med tågen. Hur man än vrider och vänder på saken så kommer jag dock ändå inte vara produktiv mer än i 45 minuter eller så. Inte illa för en hel dags jobb, va’?!

0 kommentarer: