måndag 4 augusti 2008

En lat dag.

Några kartonger blir det inte i dag, den saken är säker. Men lite duktig har jag varit; jag har kört ut bilen från stan och parkerat den i garaget i förorten. Och så har jag handlat. Nio dvd-filmer (hey! det är tre för hundra!), och middag. Jag förstår inte hur en shoppinglista med texten:
Öl
Middag?
kan fylla två pappkassar, men det kan det uppenbarligen. Kanske kan chips räknas som middag?

Kassörskan på Ica flörtade ganska vildsint med mig. Naturligtvis den FULA kassörskan, inte den SNYGGA kassörskan. Dessutom är hon sportdåre, hon trodde att jag laddade för OS. Men men men. Den SNYGGA kassörskan är däremot trevlig. Jag är säker på att hon inte gillar sport. Och söt som socker är hon, man vill liksom bara luta sig fram över disken och väsa "dig skall jag ligga med!", men då blir hon väl skraj stackarn.

Nu skall jag äta kalla köttbullar och titta på film. Hepp!

Och just det! Det hade jag sånär glömt; jag har bokat plåtar till Winnerbäck på lördag. Det skall bli kul! Någon som skall hänga på? Jag har två... ;-)

0 kommentarer: