tisdag 12 augusti 2008

"Du skriver ju ändå inte"

Nä, jag gör ju inte det.. Fan vet varför. Men det händer inget särskilt, och jag kan inte påstå att jag tänker så mycket heller, och tänkande får väl anses vara om inte en förutsättning (uppenbarligen!), så i alla fall en fördel, om man skall skriva något.

En stor anledning till icke-skrivandet är nog att jag är inne i en World Of Warcraft-period igen (jag har levlat min warlock till 29 nu, och har ägnat två dagar åt att döda skelett), och det befrämjar inte tänkande. Eller något annat heller föresten, förutom musarm. Och det finns det förvisso trevligare sätt att få.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hm, man kanske borde ta och döda några skelett ... alla sysselsättningar där man inte behöver tänka verkar lockande.

/ H

MP sa...

Det där kan man ju, som så mycket annat, tolka på mer än ett sätt. Men för all del. Jag blir gärna din ciceron..