tisdag 18 november 2008

Men fy fan..

..vilket JÄVLA väder!

Det är visserligen fyra plusgrader men det blåser, och regnet öser ner. Det känns fan som om det vore november! Det var så jävligt att jag var tvungen att ta vägen via Ica efter jobbet och impulsköpa lite baguette och lagrad grevé.

Den söta flickan i delikatessdisken påpekade att det regnade lite ute, vilket jag var tvungen att dementera enär det regnade mycket ute. Sedan pratade vi lite om underkylt regn, och jag bestämde mig för att ligga med henne någon gång. Fast det berättade jag ju inte.

Nu sitter jag och hetsäter grevé på baguette och mår rätt bra.

Kjam på er!

 

P.s. Enligt susning.nu så är baguette synonym för penis.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Här är det 4 minusgrader och snön virvlar runt i stormvindarna.
Überj-vligt!

Söta flickan skulle bara veta vad du har bestämt :D


För övrigt är baguette ingen favorit hos mig ... förutom i dess synonyma form :D


Kjam på dig!
/ H

MP sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
MP sa...

Men ni har torrare luft. Här gör fuktigheten att man helt förlorar ståndaktigheten och bara vill tränga sig in i värmen snarast möjligt, och slappa.

Jag vet inte det. Kanske är det lika bra att hon lever i okunnighet därom? Även om jag personligen skulle ha uppskattat om någon sagt det till mig. :-)

Nähä, du skall väl ha något surdegsbaserat jäkla lantbröd förstås? :-p

Fram för mer processat vitt mjöl!!
Och om man gör vitlöksbröd på baugette och vitlöksklyftor inlagda i chili så får man ett mellanmål med stake i kan jag lova!