Rätt kort avbrott denna gång alltså. Jämförelsevis. Heja Comhem..
Så här lät supportsamtalen till Comhem förresten:
Samtal ett (10 minuters telefonkö):
Jag: Lampa två och tre blinkar på modemet, jag har startat om det tre gånger.
Support A: Har du någon router inkopplad efter modemet?
Jag: Ja.
Support A: Du måste koppla bort den för att vi skall kunna felsöka.
Jag: Men…
Support A: Du måste koppla bort den för att vi skall kunna felsöka.
Jag: Men…lampa två och tre blinkar ju på modemet!
Support A: Du måste koppla bort den för att vi skall kunna felsöka.
Jag: Suck..
Ägnar tio minuter åt att koppla om nätverkskablar.
Samtal två (15 minuters telefonkö)
Jag: Lampa två och tre blinkar på modemet, jag har startat om det tre gånger.
Support B: Okej, vi skickar en tekniker!
Comhem har ganska varierande kvalitet på sin support.
2 kommentarer:
hahahahah.
Det kanske verkar roligt nu, men då var det rätt frustrerande! :-p
Skicka en kommentar