söndag 21 juni 2009

Det är humor.

Jag minns en historia som var populär på skolgården en gång i tiden. Typ på 80-talet.

En man ägnar eftermiddagen åt att ha sex med sin fru. Plötsligt ringer det på dörren, det är ett telegram. När han har skrivit på och fått det så säger budet “Jag ser att jag störde dig mitt i en 69:a, beklagar..” Mannen blev lite paff men stängde dörren och återgick till sina äktenskapliga plikter. Ytterligare lite senare så ringer det på dörren igen, det är grannen som vill låna gräsklipparen, vilket han naturligtvis får göra. När mannen skall stänga dörren beklagar grannen att han kom och störde mitt i 69:an. Ganska generad och mycket konfunderad återgår mannen till sin uppgift. Bara minuter senare så ringer det på dörren igen! Det är brevbäraren som avlämnar ett paket, och en beklagan för att han störde i en 69:a! Nu blir mannen mycket upprörd och frågar hur det kommer sig att ALLA tycks känna till hans och hans frus aktuella sexuella aktiviteter.

Brevbäraren: Du har bajs i pannan.

 

 

Nu skall jag återgå till att kolla på Cheers. Hej så länge.

8 kommentarer:

Nostalgia sa...

det är inte vad JAG kallar humor!

MP sa...

Fröken: Ja, haha!
Nostaliga: Nej, men så är du ju tjej.. Men se det inte som att jag skyller det på dig! Ingen är perfekt.

Nostalgia sa...

hade hon baksat på honom då? annars får man fan inte bajs i pappan av 69:an ;p

Nostalgia sa...

bajsat!

MP sa...

Jag tror att hon kanske bara torkat sig slarvigt sist hon gick.
Jag förstod att du menade "bajsat". Jag förstår också att du menade "pannan", trots att jag fick lista ut det själv.

Hej!

Nostalgia sa...

hahaha, nu skrattadejag faktiskt på riktigt!
bajs i pappan! det är humor! ;p

Nostalgia sa...

P och N är inte ens i närheten av varann på tangentbordet. vad tänkte jag där?

MP sa...

Jag tror inte att någon av oss egentligen vill veta vad du tänkte. Låt oss bara glömma det hela och njuta av det vackra vädret.