måndag 1 juni 2009

MEDDELANDE

Följande ankom i dag klockan 18.11;

”Vi skall åtgärda det som blev noterat vid besiktningen av er lägenhet.
Besiktningsarbeten kommer att utföras på tisdag 2/6 mellan 8.00-16.00.
Skulle ni ej vara hemma kommer huvudnyckel att användas”.

Låt mig se nu…när är det den 2/6? Riiiight! I morgon! Och exakt VAD är det som skall utföras? Bussigt att jag får veta. Kanske något i hörnet där jag har min säng?  Kanske något i köket? Kanske något någon annanstans som är helt jävla belamrat med prylar? Chansen är rätt stor eftersom hela  min lägenhet är belamrad. Den består fan av en gång mellan alla prylar och inget mer.

6 kommentarer:

Linda sa...

Åh se bara till att inte vara hemma så löser sig nog allt. Du kanske har en hel labyrint vid hemkomsten.

MP sa...

Det är just labyrinten jag är orolig för!

Linda sa...

Du tänker på Bowiefilmen?

(Om du inte gör det så gör det.)

MP sa...

Tänker? Nu förstår jag inte hur du tänker.

Linda sa...

Det är helt förståeligt med tanke på klockslaget.

MP sa...

Nu förstår jag inte.