måndag 7 september 2009

Hej.

Jag kanske skulle skriva några ord. Gipset är av och allt verkade bra. Fingret är lite stelt och det gör en aning ont när jag försöker böja det, men jag gör ändå mina övningar i enlighet med instruktionerna från rehabiliteringssystern.

Det första jag gjorde när jag blivit fri var att tvätta händerna. Sedan tvättade jag händerna igen. Och igen. Dessutom har jag diskat, tvättat, städat badrummet och lagat mat själv. Ännu har jag dock ej badat! Mitt upptagna liv som sjukskriven har förhindrat mig från det, men endera dagen så skall det allt bli av!

Kjamizz.

6 kommentarer:

Fröken Underbar sa...

:-)

Linda sa...

"Kjamizz"?

MP sa...

Frökan: :-)

Linda: I was beeing ironic.

Linda sa...

Det är svårt med dig.

PT sa...

Grattis. Till ditt nya liv.

Fuska inte med träningen, bara :)

MP sa...

Linda: Ja.

PT: Jag fuskar aldrig med träningen, jag gör den pliktskyldigast en gång om dagen. Att jag SKALL göra den fem gånger om dagen är en HELT annan sak, inte sant?!