onsdag 29 oktober 2008

Kära dagbok.

I går låg jag med Keira Knightley, igen.
Jag börjar tröttna på henne och Scarlett Johansson nu. Faktum är att jag börjar tröttna på alla pengar och all lyx kvinnor strör omkring mig.

Igår berättade Scarlett att hon ville köpa ett hus på Hawaii åt mig men jag sa att jag skulle fundera på saken.

Idag ska jag kolla in senaste modellen av Porche men jag känner redan nu att jag nog inte trivs med märket. Kanske köper jag två för att kompensera. Jag vill ha något mindre robust precis som i valet av kvinnor.

Ja ja, nog för nu.

Kram från Ovettig

7 kommentarer:

Maria sa...

Men VEM har sagt att livet skall vara lätt? Va?

MP sa...

Men det är ju...JAG! Iaf att det BORDE vara det!

Unknown sa...

Hm.....undrar om inte jag känner igen texten från en annan blogg, eller var det tvärtom?

MP sa...

Det är helt klart tvärtom!

Anonym sa...

Va, gillar du inte robusta kvinnor?
Rejäla och stabila på alla sätt och vis :D

/ H

MP sa...

Vet du H, det där ovanstående var faktiskt bara hittepå! Tro't eller ej! Irl så gillar jag de flesta. :-)

MP sa...

När jag promenerade hem från jobbet i dag, så kom jag att tänka på en sak; Don Giovanni, av Mozart. Där sjunger Leporello (stavning?), tror jag, om Don G's preferenser, något i stil med "på våren ganska slanka, men på vintern mer bastanta".

Se där. Nu fick jag skryta lite med mina operakunskaper också!