onsdag 22 oktober 2008

Ytterligare en dag (förtida sammanfattning).

Det hela började med att jag gick upp klockan 14 (i går då). Sedan åt jag middag. Efter middagen tittade jag på film. Efter filmen gick jag och la mig, vid 22. Sedan gick jag och la mig vid 24 också. Och vid 02. Sedan gav jag fan i det och tittade på mer film. Och sedan gick jag till jobbet (vid halv fem).

Gjorde ett ärende.

Kom hem.

Parkerade om bilen.

Plötsligt så började jag bli lite sugen och övervägde lammkött, men kom i stället hem med en fransyska (69 spänn kilot på Ica)!

Min senaste insats för världsfreden var att inse att jag nog inte riktigt har ork att tvätta i kväll, så jag bokade om till i morgon.

Kjam.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Själv kom jag hem med en lax.
En aning tystlåten var den, men det kanske berodde på att den var död?
I pannan fräste den dock till en aning. Sista dödsrycket kanske.

Nu har jag ätit upp den.

Godnatt och kjam!

:)

/.H.

MP sa...

En lax.

Jaha. Ja. Vi har alla våra olika sett att se på den perfekta dejten.