onsdag 29 oktober 2008

Napp IGEN!

Dess verkligen en pleaseure att följa med din profil på någotställe.com
IAM fördel genom namn snygg ung flicka och i saerch av en motsatt
partner.This är anledningen till att jag har beslutat att kontakta dig på denna webbplats så att
vi kan skapa goda relationer och även lära känna varandra.
Din ålder, ras och religion är aldrig ett problem för mig, alla som spelar roll är sanna kärlek.
Vänligen kontakta mig på min e-post
favourry@yahoo.com så att jag kan berätta mer om mig själv och också med min bild.
Hoppas att du hör av dig snarast.
Förmån.
(favourry@yahoo.com)

 

Ja, jag charmar verkligen brallorna av alla tjejer på nätet.

Förmån på er!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jaså du med. Vi har alltså raggat på samma tjej(SPAM)?? Fy fan! Hur kunde du?

MP sa...

JAG har inte raggat. Men den där tjejen, kanske, trots allt, inte är något att ha. Hon verkar ju ha svårt att bestämma sig..