lördag 21 februari 2009

Konsert. Ett under.

I kväll var jag och såg AC/DC. Det var okej. Det var rätt högt. Jag är rätt lomhörd.

Sedan åkte jag hem och upptäckte ett under; en film i min samling som jag inte redan sett! Med tanke på att jag spenderat den senaste veckan med att titta på filmer jag redan sett (vilket inte är en katastrof eftersom jag aldrig kommer ihåg filmer) så kändes det uppfriskande.

Det var bara det. Nu skall jag återgå till filmen. Hej!

 

Uppdatering: Filmen sög. Men lika bra är det, för ingen annan gör det ju. God natt!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Idag är det din lyckodag! :D


/ H

MP sa...

Skulle inte tro det du, dejten är inställd. Någon prioriterade att jobba extra, och det var INTE jag.
Ack ja, jag får väl se ännu en dålig film..

Anonym sa...

Åh, nej ... :/


Tacka vet jag ADHD, eller vad de heter. De är inga svikare, minsann utan håller vad de lovar.
Jag menar ... de skulle aldrig ställa in en konsert bara för att de måste jobba.


/ H

MP sa...

Jag är så trött på folk som ställer in. Jag tror jag bli lite mer inställsam själv!