söndag 1 februari 2009

Snillen spekulerar.

Jag says: Nåväl. Jag skall på kryssning!
Hon says: I know!
Jag says: Har jag saaaagt det?
Hon says: Hoppas du får trevligt. 
Hon  says: Jaaa-aaaa!
Jag says: Helt crazy!
Hon says: Kl 17!
Hon says: Helt ensam? 
Jag says: Helt ensam! Iaf när jag åker. 
Hon says: Lycka till, då. 
Jag says: Det kommer att gå åt helvete. 
Hon says: Neee. 
Jag says: Vi får väl se.. Mitt problem är att jag vill ligga med unga vackra flickor, inte gamla och fula. Jag har sådana kraaaav.
Hon says: Vem vill inte det, liksom? 
Hon says: Och vem har sagt att "äldre" måste vara fula? 
Hon says: Jag fick mail från 36-årig tjej igår.. från Växjö! 
Hon says: En söt!
Jag says: Och jag fick heta blickar från en 56-årig tjej i går...från baren.
Jag says: En full!
Jag says: En ful!
Hon says: Haha..
Hon says: 56-årig?
Hon says: Du skulle tagit tillfället i akt!
Jag says: Jag såg det inte som ett tillfälle. Dessutom kunde hon inte stå upp utan att hålla sig hårt, hårt i baren.
Jag says: Vilket iofs är perfekt. Men, jag har som sagt krav. Jag vill fan inte ligga med någon som är gammal nog att vara min mamma.
Jag says: Jag vill ligga med någon som är ung nog att vara min dotter. Eller iaf min dotters kompis. 
Hon: Såsmåningom gör du nog tänja på de kraven.
Jag: Troooor du? :-O

0 kommentarer: