lördag 31 januari 2009

Ännu en jävla titel.

En plan för i kväll var ju, som några av er vet, att gå ut på lokal. Men än så sitter jag hemma. Jag känner mig inte riktigt på topp. För trött!

Samtidigt gnager en tanke inom mig. Nämligen att jag om 25 år kommer att tänka tillbaka på just den här kvällen och tänka att det var då! DÅ! Som jag skulle ha träffat kvinnan i mitt liv. Och istället satt jag hemma och drack folköl och och åt Frödinge prinsesstårta direkt ur kartongen.

Hur som helst. Jag har tagit ett bad, och är därför redo att gå ut. OM jag skulle få lust. Fast lust har jag ju alltid.

 

Och nu bokade jag plötsligt en kryssning. Hastigt och lustigt. Hastigt i alla fall! Om det blir lustigt får jag se i morgon!

 

Och nu fick jag ännu ett ryck och åkte verkligen till Engelen.
Hej! :-)

 

Sedan sms:ade ett ex: "Kom till Kvarnen". GISSA om jag blev blåst! Det slutade iaf med att jag tog ytterligare en taxi. Hem.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du gjorde det!

Det är helt klart att du ÄR snabb i vändningarna :D


Förväntar mig en fullständig rapport från lustkryssningen.

/ H

MP sa...

Ja, jag gjooorde det! Men jag hade inte så roligt. Skit samma, det finns massor av andra människor som kan ha roligt. Så slipper jag.

Det jag eventuellt kommer ihåg från kryssningen kan jag mycket väl tänkas vilja hålla för mig själv. Men jag skall ändock hålla edert önskemål i tankarna.