onsdag 14 januari 2009

Arbeit macht frei.

Naturligtvis har jag MIN NYA KAMERA med till jobbet. Till skillnad från vissa andra så använder jag den dessutom.

Till min stora glädje fick jag i dag köra en av våra äldsta fordonstyper. Det är verkligen inte var dag nuförtiden, eftersom de nya äckliga datoriserade BAJStågen tagit över det mesta av trafiken. I dag var dock alltså tillräckligt många av dem såpass extra mycket trasiga att de inte vågade skicka ut dem i verkligheten, och jag fick alltså glädjen att köra ett riktigt tåg.

 

Så här enkelt kan en förarplats vara om man inte drar in en massa jävla datorer*.

 

Vi tar en utifrån också. Nästan ett självporträtt!

 

*= Datorer är kul leksaker, men de är fan inget att jobba med.. Om jag dessutom talar om att våra nya fordon kör Windows 95 så fattar ni kanske vad jag får stå ut med på jobbet!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka långa ben du har! :D

/ H

MP sa...

Ja, lång och slank. Det är jag det! :-p