fredag 30 januari 2009

Kvinnor...

Annons:

När jag tittar på min förra annons (med likartad rubrik) står det att jag fått ett svar, men det finns inget i min inkorg. Så OM du svarat, skriv gärna igen!
------------------------------------------

Mail från Puckad brud:

Jag svarade; )
------------------------------------------

Mail från mig:

Så trevligt!
Men eftersom brevet uppenbarligen försvann någonstans på vägen så har jag ingen aning om VAD du svarade! Har du lust att repetera det? :-)
------------------------------------------

Mail från puckad brud:

nej

 

Detta är ordagant återgett. Från verkligheten. Endast de skyldigas namn har ändrats.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hon kanske är svartsjuk på din livliga kontakt med en viss Å**

:D


/ .H.

MP sa...

Vilken jäklans Å**?!
Vad vet du som inte jag vet? :-O

Anonym sa...

Jag tror .H. har rätt.

MP sa...

H å Å å jag vet inte vad!