fredag 9 januari 2009

Zzzz...

Att, strax före sänggåendet, dricka två liter Coca Cola är, upptäckte jag sent omsider, ovan vid starka drycker som jag är, inte tillrådligt. Och om man sedan, när man ligger i sängen, upptäcker att man har lust att springa maraton, bestiga berg, göra armhävningar, ja allt utom att sova, och då går upp, äter chips och dricker mer Coca Cola, istället för att försöka sova, är man helt enkelt korkad. 

Nåväl, när jag nu satt i mig en rejäl dos inte bara av koffein utan även Jane Austen, om än inte i original, utan i form av "Lost in Austen", skall jag återvända till sängen och drömma vackra drömmar om...vackra drömmar.

Tjosan.

 

P.s. Ey, Ay, när kommer bilderna? :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Inte coca cola heller!

PS. När blir det ljust på ledig tid?

MP sa...

Nänä, jaja, det är mest synd om dig då!

Varför vänta? Fota allt som händer på jobbet! Eller alla händer på lunchen.