måndag 5 januari 2009

Nu gnäller jag igen.

Jag gjorde ett tappert försök att komma i säng i hyfsad tid i kväll, men sömnen ville icke infinna sig. Så det blev lite film, men den gav mig ångest.

Och sedan fick jag ångest över att jag var ensam, jag längtade t.o.m. efter katterna som jag vaktade över julen och önskade att jag åtminstonde hade haft dem hos mig. Sedan mitt förra förhållande så hade jag börjat uppskatta att vara singel, jag har trivts med att rå mig själv och inte behöva...engagera mig. Eller hur man skall uttrycka det. Men i kväll så har jag alltså ångest. Det hade varit så lugnande att sova med någon.

En annan sak som stör mig är det där med sex. Förr om åren hade jag t.ex. inte en tanke på att jag kanske inte var världens bäste älskare, men nu så har jag börjat få det. Mycket störande. Och ångestframkallande.

Fan.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag skulle skriva något uppmuntrande, men det blev bara konstigt.

Kram
/ H

MP sa...

Ja...det hade ju kunnat bli lite konstigt. :-)