onsdag 21 januari 2009

Saker som mer eller mindre hänt i dag. Och en föraning om framtiden (Jag menar i morgon. När jag säger framtiden alltså. Men det fattade ni kanske? Det blev lite förvirrat nu, så om det är något som är oklart om dåtid/nutid/framtid så får ni gärna höra av er. Men ni får så klart höra av er även annars. Även om inget är oklart menar jag. Annars också förstås. Om det inte är oklart, men det är ju självklart.)

Jag fick ett sådan trevligt mail i dag, med ämnet "Användarnamn, tack för att du är oss trogen som kund!". Exakt så. Tack för den otroligt personliga touchen! I synnerhet som jag inte loggat in sedan jag skapade kontot och kollat hur det var..

Jag har sett film också! "Plötsligt i Vinslöv". Klart sevärd, och jag känner mig mer som en stockholmsjävel än någonsin förr! Och jag känner mig mer tacksam över att vara en stockholmsjävel än någonsin förr...

Nu sitter jag och laddar batterierna (till den trådlösa musen) och kollar på "Titta vi flyger".

I morgon skall jag ta blodprov, handla mineralvatten, äta middag ute och jobba natt. Hej!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken spännande dag för dig ... särskilt det där med att köpa mineralvatten :D

/ H

MP sa...

JA, tack och lov för mineralvatten! Det blev inte ens ngn middag ute. :-/