söndag 10 maj 2009

Söndag.

Jag var på konsert i går; Per Gessle. Den var nog inte så bra för jag gick efter en timme.

I dag har jag möblerat om så att hantverkarna kan mecka med elementen i veckan, och byta fönster om ett par veckor. Mitt soffbord står för tillfället i sängen. På sängen? Skit samma, jag måste i alla fall flytta på det innan jag skall sova eller idka någon annan aktivitet där. Naturligtvis (haha) passade jag på att städa lite samtidigt som jag möblerade om.

För övrigt så är jag gräsligt kåt och desperat.

5 kommentarer:

Våga Vägra Gessle! sa...

Jag skulle ALDRIG gå på en konsert med Per Gessle. Han är inte min kopp te.

För övrigt så ... är gräset klippfärdigt, kåtan nedmonterad och desperadon på väg.

Nostalgia sa...

varför gick du på per gesslekonsert? det är helt ologiskt.

och varför ska de byta fönster o greja i evakueringslägenheten?

MP sa...

Våga: Jag har Earl Gray också.
Usch. Nämn inte "kåta" och "nermonterad" i samma mening är du snäll.

Nostalgia: Jag veeet! Men jag gick iaf. Jag kanske ville vidga mina vyer?
För att den skall vara nyrenoverad när stackarn som skall bo här permanent flyttar in?

Nostalgia sa...

men alltså.. du bor ju där för att DIN blir fixad, då kan de ju inte börja fixa i den OCKSÅ? ologiskt!

MP sa...

Ja, det ÄR ologiskt. Men det är bara att vänja sig.