måndag 8 mars 2010

God morgon!

Äntligen börjar ljuset återvända!

22 kommentarer:

Elina sa...

Nackdelen med ljuset är att det väcker en tidigt på morgonen (kryper liksom in under kudden) och avslöjar allt damm som lyckats förträngas under vintern, men visst är det härligt ändå!

MP sa...

Du är verkligen en liten solstråle du! :-p

Elina sa...

Jag vet, men det hela bottnar i min enoorma förkärlek för sängen som ju faktiskt är en riktig Schweizisk armekniv. Full av möjligheter och aktiviteter att fylla en hel dag med! :)

MP sa...

Du försöker antyda sex nu va'? För att retas!

Elina sa...

Haha, ja men mellan allt det där underbara sexet jag hört att alla andra har så kan man äta frukost, dricka vin och se film, läsa en bok, sova, ha kuddkrig, måla tånaglarna, dricka lite mer vin och mycket mycket mer! :)

Fast du kanske bara sover i denna underbara möbel?

MP sa...

Inte fan målar jag tånaglarna i alla fall!

Elina sa...

Äsch, jag menade bara att det fanns så mycket mer än sex som kunde hända i sängen ju! Även om det hör till de mer roliga sakerna förstås..

MP sa...

Inser du, kära Elina, att detta blogginlägg är 3 dagar gammalt, och borde få dö i frid? Håll det inte vid liv!

Elina sa...

Ja du har så rätt, men så här går det när man har mycket tid över och spenderar dagen i sängen :D

MP sa...

Är du arbetslös?

Elina sa...

Nej men jobbar kvällar och helger så ibland händer det att jag är ledig mitt i veckan, bara så där.

MP sa...

Jaså...skiftarbete. Du är förlåten. :-)

Elina sa...

Tack, nu kan jag alltså lugnt ligga kvar här utan att känna skuld? Det känns tryggt! Men lovar.. släpper det här nu som önskat. :)

MP sa...

Ja, du kan nu känna dig skiljd från skuld. Och trygg. Men kanske inte helt släppt, för jag ger inte upp lika lätt som vissa andra.

Elina sa...

Så du påstår att jag ger upp? Kom ihåg att du talar/skriver med en människa som befinner sig i sängen utan något som helst mål med dagen!

MP sa...

Okej, jag er upp, jag ger upp! Ge mig adressen så kommer jag.

Elina sa...

Att offentligt skylta med sin adress? Du är bra crazy du! Fast jag förstår att du vill komma och måla tånaglarna med mig :)

MP sa...

Nog för att jag är lite fotfetishisk, men SÅ sjuk är jag inte! Måla själv du!

Elina sa...

Äsch, nu har jag ju radat upp nagelacksflaskorna här med rosa, blå, svart, grön och röd och du menar att du backar!? Besviken..

MP sa...

Adressen, som sagt...?

Elina sa...

Jag sa ju att jag inte riktigt är bekväm med att skylta med den :)

MP sa...

Skit samma, jag hittade din e-post.