måndag 1 mars 2010

Men varför är det så viktigt?

"Jag utgår från att du delar mina åsikter angående fördelarna med proletariatets diktatur"

"Självklart äter du som jag inte kött"

"Du är ickerökare, liksom jag"

Nu får ni gissa om de tre (hypotetiska) personer som angett dessa (likaledes hypotetiska) kriterier i sina presentationer på olika dejtingsajter är kvinnor eller män.

Edit: Jag glömde det bästa av allt: "Det är ingen större risk att jag är intresserad av dig, så skriv inte till mig!!"

6 kommentarer:

Nostalgia sa...

ja, det är killar. känner igen såna där grejer.
så tro inte att män är mer öppensinniga än kvinnor!

(de är dessutom väldigt noga med att man tränar och tar hand om sitt yttre)

MP sa...

Äsch, så skriver bara vissa av *oss* för att de tror att de måste för att attrahera vissa av *er* Och det var *ni* som började! Hade det varit upp till oss hade alla kontaktannonser lytt "Hej. Knulla?"

Linda sa...

1. Man
2. Endera
3. Endera

Vann jag? Om priset är en dejt kan du skänka den till Rädda Barnen.

MP sa...

1) Nej.
2) Nej!
3) Nej!

Nej. Djävla peddo.

Nostalgia sa...

men nu var det väl ändå förhållanden det gällde och inte sex?

MP sa...

haha, du är rolig du Nos!