lördag 5 december 2009

Så var den dagen förstörd.

I morse vaknade jag halv fyra, fullt påklädd på soffan, liggandes på mina glasögon. Med Discovery Channel på hög volym. Jag var visst trött när jag kom hem i går.. Vet inte ens vad klockan var när jag somnade, men gissningsvis c:a 21.

Strax blir det lunch (oxfilé med grönpepparsås, man måste ju kosta på sig). Som förrätt blir det glögg, årets första!

I kväll, det vill säga efter lunch, tänker jag gå ut och sätta mig med en bok på lämpligt utskänkningsställe. Men först skall jag nog ta ett bad.

Det här känns förvisso som ett meningslöst inlägg, men på något vis var det dags att skriva något. Jag saknar tiden då bloggidéerna var så talrika att jag var tvungen att skriva kom ihåg-lappar när jag var på jobbet.

För övrigt tror jag att jag vill åka till Bhutan, det verkar vara ett jäkligt laid-back folk enligt programet på BBC jag tittar på nu.

0 kommentarer: