onsdag 8 juli 2009

Darling, I’m hooome!

Det är jobbigt att flytta, men nu är det äntligen gjort. Jag är hemma!

Gårdagen bestod av bärande, lunch ute, miniinflyttningsfest samt rester till middag. Därefter ett jävla plockande och uppackande (som fortsätter i dag). Och ett bad! Jag stupade i säng 23.45 och vaknade 10.15. Minns ej när jag sov längre en sex timmar senast.

I morgon kommer de av mina prylar som legat i magasin under exilen, det lär bli minst så jobbigt. Fy fan. Men underbart!

Bäst att jag tar några bilder av lägenheten i dag innan den blir helt belamrad igen.

Nu skall jag njuta av att ha ett riktigt kök igen och fixa frukost. Hej!

P.s. Intetrnetanslutningen fungerade på en gång när jag flyttade in!!

3 kommentarer:

Nostalgia sa...

ta bilderna nu!

Fröken Underbar sa...

Grattis!

Ps: Jag Älskar badkar och frukost..

MP sa...

Nos: Consider it done!

Fröken: Tack. Frukost i badet? Näe..