söndag 19 juli 2009

Här skall det minsann diskas!

6 kommentarer:

Nostalgia sa...

man behöver bara ett par droppar yes. annars är grumme diskmedel (hav, blå) det bästa diskmedlet :) o luktar godast.
o grumme tvättpulver parfymfritt är bästa tvättmedlet. nu vet du DET.

MP sa...

Jo jag VET att man inte behöver mycket. Jag var nog bara lite disträ och ploppade i ett par droppar flera gånger. Typ.

För övrigt har jag inga kommentarer.

Lilla My sa...

Meh, har du inte diskat klart ännu? :O


Varför är jag förvånad, förresten :)

MP sa...

Lilla My: Jag har FORTFARANDE inte diskat! Kanske i morgon. Eller i övermorgon. :-D

Petra sa...

Själv hade jag en diskmaskin den nya lägenheten jag flyttade in i men jag var så van att diska för hand så den använde jag inte.
Tills jag fick mig en ordentlig utskällning av en killkompis och fick höra vilken idiot jag var som hade diskmaskin och inte använde den.
Han kom hem en dag och visade hur den fungera (ja jag vet) och sen den dagen diskar jag ALDRIG mer för hand!

Men visst är det väl lite terapi att diska....

MP sa...

Petra: Jag står i valet och kvalet mellan att sätta in en diskmaskin eller en tvättmaskin i köket. Eller inget alls och fortfarande ha plats för mina grytor.

För övrigt så skulle jag behöva någon slags terapi som får mig att överhuvudtaget diska! :-O