tisdag 14 juli 2009

En full dag.

Jag har hunnit med en del i dag, dessvärre inget uppackande...

Hjälpt ex hämta nyopererad katt hos veterinären. Tvättat nämna katt när den kissat ner sig och allt annat i räckhåll. Handlat. Kollat på film. Och sköljt av tallrikar med intorkade bruna bönor och svurit över mig själv som lämnat dem så. Torkat av min sexiga spis.

Nu skall jag kolla på mer film. Eller så tar jag ett bad. Kanske.

För övrigt så har jag ont i nacken, kanske för att jag måste sitta snett i soffan är jag tittar på film eftersom det står kartonger överallt. Jag nämner inga namn, men NÅGON borde ta tag i det där!

2 kommentarer:

Tom Day sa...

De där kartongerna kommer nog att stanna länge :)

Spara dem ouppackade till jul. Och sedan på julafton är det dags att öppna alla klapparna. Och att gå till en kiropraktor som får vrida ditt huvud rätt igen.
Det kanske har fastnat i filmposition.

MP sa...

Jag är rädd att du har rätt. Men jag måste faktiskt få iordning på det till jul, jag tänker inte fira ännu en jul i kartonger och utan gran!

Det där med nacken var lite lustigt, för stelheten försvann och ersattes av ont i ryggen, fast inte mitt på där man brukar få ont, utan på sidan. Fast nu är ordningen återställd och jag har ont i nacken igen.