torsdag 22 april 2010

Att jobba natt är lite som att knarka, man blir korkad.

Ännu en frukost bestående av fläskkarré. Välförtjänt efter att ha jobbat hela natten, tycker jag. Snart skall jag försöka sova, lagom länge, men räknar stenhårt med att jag kommer snooza en timme eller två.  Jag har så dålig karaktär. Jag är bloggsveriges Oscar Wilde (det bästa sättet att komma över frestelser är att falla för dem).

För övrigt så har jag ont i tummen efter att ha stuckit mig på korkskruven. Missförstå mig inte nu, jag sitter inte och kolkar vin klockan sju på morgon, det är bara det att jag gillar att pilla på den.

Korkskruven alltså.

2 kommentarer:

Fröken sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Fröken Underbar sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.