onsdag 7 april 2010

Vilken DAG!

I något slags ryck av friskhet(?) ställde jag mig att diska i dag, trots att jag planerat den typen av åtgärder till fredag förmiddag, då jag ändå har tvättstugan. Som lök på laxen (smolk i bägaren?) städade jag hela badrummet också. Bara att diska fick mig för övrigt att svettas som en skogshuggare och bli helt utmattad så det blir nog en tuff dag på jobbet i morgon...

Och maten sedan! Till frukost två skivor rostat bröd (inget smör) och te, till lunch rostat bröd med någon slags baguette-röra. Till middag tonfisk. De två senare måltiderna nersköljda med Ramlösa.

Jag tänker börja ett nytt liv nu! Inget mer sparande på disken! Inga fler måltider bestående av flottiga revbensspjäll och öl! Aldrig mer!














Äh, jag lurades bara! Snart återgår livet till det normala. :-)

3 kommentarer:

Decibeljunkie sa...

Blev liite orolig där ett tag!
:p

Decibeljunkie sa...

Förresten så tycker jag att du kunde piffa till din blogg lite OCH mer disk-kort, det vore trevligt!
=)

MP sa...

Inte skall du vara orolig! Hur är det ordspråket går? "Dricka, glömma och förlåta, det är livets stora gåta"?

Jag övervägde att ta "före och efter"-bilder i dag, men det hade varit så pinsamt att visa före-bilderna. Och efter-bilderna, eftersom jag inte orkade diska allt..

"Diska, glömma och förlåta..."