onsdag 21 april 2010

Ooooh!

Nu blev jag otroligt sugen på att vara ännu manligare, och kom att tänka på min egen drink. Ja, tro det eller ej, men jag har kreerat en egen drink. Jag hade länge problem med att komma på vad jag skulle kalla den, tills jag läste en bok av Hemingway och upptäckte att han satt på den afrikanska savannen och drack något som nästan, men bara nästan, var identisk med min drink. Alltså kallar jag den Papa, till minne av författaren.

Nu tror ni förstås att ni skall få receptet, men se det får ni inte! Nej nej. Den här håller jag för mig själv. Men om ni är snälla så kan ni få smaka på den någon gång, om förutsättningarna är de rätta (sol och värme). Och om ni gillar beska long drinks.

4 kommentarer:

Linda sa...

Jag tror bestämt jag HAR receptet. Ha! Om nån vill köpa det dyrt så...

MP sa...

Men va' faaan, har jag varit indiskret!

Fröken Underbar sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Fröken Underbar sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.