lördag 17 april 2010

Mer statistik.

Jag tänkte att jag skulle göra en Nostalgia och kolla vilka sökord som har lett till att folk hamnat på min blogg.

På första plats hamnar "blogga mig lycklig" (34 besök), uppenbarligen ett sätt för trogna läsare att hitta hit. "Hamlet recension" (6 besök) kommer på andra plats. Sedan är det mest enstaka besök genererade från t.ex. "konjak halsfluss" (jaha ja), ett besök vardera genererade av "hittar aldrig någon", "jag kommer aldrig att hitta någon", "jag kommer aldrig hitta någon", "kommer aldrig hitta någon" (scary!) och "jag är ensam och kåt" (tack för DEN!) samt "ramlösa ny smak" (va'?). "Färdigfrankerat kuvert" renderade mig en besökare också.

Tänk om man skulle börja använda sig mer av sökord för att locka besökare?



















(sex, knulla, naken, mer sex, kåt, kåt, kåt, ramlösa ny smak)

5 kommentarer:

Linda sa...

Vavava, vadå för smak?

MP sa...

Åh jag vet inte.. Ollon? Ollonsmak?

L sa...

Åh. Jag är allergisk mot nötter.

MP sa...

Men då får du ta det au naturel.

MP sa...

hihi.