torsdag 15 april 2010

God morgon, typ.

Jag vaknade halv två i dag. Jag blir så där charmig när jag har jobbat natt.

Det finns inte så mycket att göra vid den tiden på dygnet, i synnerhet som huset jag bor i är ganska lyhört. Jag hade ju gärna diskat t.ex, men det är helt uteslutet att stå och plaska mitt i natten. I stället tog jag ett bad, tillsammans med Barack Obama (eller i alla fall en bok om honom).

Så fort det börjar ljusna så tar jag nog kameran och går en fotopromenad på väg till jobbet. Sedan skall jag inte sova middag i dag... Hej!

2 kommentarer:

Elina sa...

God morgon själv :)

Du lägger väl upp tidiga morgonpromenadens bilder sen?

MP sa...

Det bidde inga bilder. Jag råkade fastna på ett internetforum och när jag väl kom ut så hade solen gått upp helt och det som kanske hade varit en sexigt dimmig morgon var bara gråtrist dag. Fy fan. :-(