söndag 20 juli 2008

Clouds overhead.

Jag gick en liten promenad häromdagen, men en "ny" bekant. Jag trodde jag gick snabbare än de flesta, men här hade vi en som gick lika snabbt!
Och som helt uppenbart har bättre kondition än jag! :-D

Men trevligt var det, vi betade nog av en tredjedel av Kungsholmen på en timme, innan vi kom tillbaka till startpunkten. Precis när molnen började hopa sig..

 _D2C63312008-07-17_16-08-08

_D2C63292008-07-17_16-07-04

 

Vi bestämde oss för att trotsa den hotande himlen och gå lite till, med resultatet att vi fick tillbringa en kvart i skydd av en busshållplats för att inte bli helt dyngsura.
Det hela avslutades med A nice cup of tea, inomhus, precis när solen tittade fram igen.

_D2C63332008-07-17_16-47-30

2 kommentarer:

Anonym sa...

Meh, vad alla går på promenad hela tiden. Är det någon trend, eller? :)

Regn ska man akta sig för. Det kan orsaka fullständig utseendemässig oigenkännlighet!

/ H

MP sa...

Ja, och jag är trendigast av ALLA!

Antagligen har du rätt. För jag kände inte igen min promenadkamrat ens innan det började regna! Och definitivt inte mig själv, efter.. :-D