söndag 6 juli 2008

Hemma igen!

Efter att ha spenderat hela helgen på landet, utan tillgång till dusch, så var det rätt skönt att komma hem. Dagarna spenderades läsandes, lösandes korsord och drickandes öl. Kvällarna spenderades på samma sätt, med ett tillägg av grillandes.

På bara ett par timmar, sedan jag kom hem, har jag hunnit bada, städa, diska, slänga in en tvätt och laga lunch. Jag känner mig så förbannat...vuxen. Nej.. mogen kanske? Vuxen kommer jag nog aldrig att känna mig.

Vad har ni gjort i helgen då?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Så häromdan måste jag ju säga att jag blev ganska paff. Jag följer din blogg sen ett tag sen tillbaka nu iaf det jag såg häromdan var att du länkade till Minnas blogg som jag också följer men som är min kompis IRL hihi..
aja ha en bra dag

MP sa...

Se där! Världen är liten. :-)
Det samma!

Anonym sa...

Jag har tagit lååånga promenader vid vattnet, ser att jag utnyttjade tiden väl eftersom det spöregnar idag!

/ H

MP sa...

Det regnar här också. Vilket är lite typiskt eftersom det är just i dag jag har ärenden på stan.. Jag ser redan ut som en dränkt katt, men måste ändå strax ut igen.