torsdag 10 juli 2008

Självrannsakan.

Av en eller anna n anledning så läste jag precis igenom allt jag skrivit på denna blogg. Och en tanke slog mig; fy fan vilken trevlig och rolig kille jag är!

Jag borde verkligen vara skitpopulär hos det täcka könet. Men av någon anledning är jag inte det. Jag kanske luktar illa? Ser illa? Hör illa? Går illa? (nej! jag tänker INTE skriva gorilla!)

Skit samma, det enda jag ville meddela är att jag tycker att det här är en riktigt, riktigt bra blogg, och att jag skrattade igenkännade mer än en gång när läste den.

2 kommentarer:

Anonym sa...

För att inte tala om hur friendly du är! :D

Ja, skrattar bäst som skrattar ... bäst :)

/ H

MP sa...

Åh! En trogen, uppmärksam läsare! :-)

Mmm, och jag skrattade ju när jag läste den...som bäst. Eller. Åh, fan, dåligt! :-D