fredag 4 juli 2008

Utmanad!

..av Kajsa-Lisa.


Reglerna består av att först Beskriva reglerna och sedan Svara på alla frågor.
Därefter Välja ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din samt att Låta personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!


Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?
1. Packa för att åka till landet.
2. Leta fram/köpa en film passande en 9-åring.
3. Handla mat och öl.
4. Åka till landet. (japp samma land)
5. Dricka öl. (japp samma öl)


Vad gjorde du för 10 år sedan?
Jobbade på samma ställe som i dag, men med andra arbetsuppifter. Bodde i en mycket liten etta i ett mycket otrevlig område.


Ställen du bott på?
Stockholm
Sollentuna

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
1. Köpa en etage-vindsvåning i Gamla stan.
2. Hoppsan. Där tog den biljonen slut...
3.
4.
5.

 

Jag "känner" inte sex bloggare. Men jag slår till på Minna och BloggHead.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har antagit en liknande utmaning en gång och den gången var det ytterst motvilligt ... men intalade mig då att om jag gjorde det den enda gången så har jag iaf gjort det EN gång ... och behöver aldrig göra det mer :)

Således kommer jag inte att göra något inlägg av karaktären "utmaning", men jag kan svara på några utav punkterna här ... eftersom du så gärna vill veta :D

A) Fem saker att göra idag:
1. Byta semesterbo
2. Äta
3. Vila
4. Åka in till stan
5. Sova

B) För 10 år sedan:
Bodde i Linköping, hade ett "friår".

c) Bott:
På 10 olika platser, inom området som sträcker sig från Boden till Linköping :)

D) Biljonärsprojekt:
1. Köpa en massa fina prylar och presenter till människor jag tycker om
2. Resa till alla ställen jag vill se innan jag dör
3. Köpa en eller flera fina lägenheter
4. Sluta mitt nuvarande jobb
5. Njuta av att vara ekonomiskt oberoende :)

Nu vet du allt om mig! :D

/ H

MP sa...

Jag ber att få gratulera till norra europas längsta bloggkommentar!

Ja, nu vet jag verkligen allt, och behöver inte längre följa din blogg. Vilken otrolig lättnad. :-p