fredag 27 juni 2008

I dag har jag varit duktig.

Jag har ombesörjt att mina systras och mitt arv efter pappa inte längre ligger i källaren i mitt gamla hus. Tio banankartonger, en flyttkartong och fyra pappkassar var det. Inte mycket till arv kanske, men lagom skrymmande.

Dessutom har jag bytt batteri i Aset! Aset är min ena bil. Den är stor, den är opraktisk, den drar en väldans massa bensin, och killen som konstruerade elsystemet borde ha fått smaka på guiliotinen. Men den är ganska underbar ändå, så det är synd att jag måste sälja den.

Dessutom glömde jag hämta mitt paket, och det är ju lite duktigt.

 

Skit samma. Nu är jag nybadad och skall jag handla lite livsnödvändigheter (chips, öl) samt äta en bättre middag på lokal. Becouse I'm worth it. Kram!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men vad duktig du är! :)

Bra jobbat!

/ H

MP sa...

Tack! ÄNTLIGEN någon som håller med mig! :-)