söndag 22 juni 2008

Män och kvinnor (igen).

Han: (ser på henne och får kontakt)
Hon: God afton, vill Ni idka könsumgänge? (*)
Han: Ja! Det vore verkligen ytterst angenämnt! (*)
Hon: Eeeeww! Jävla ÄCKEL! (går tillbaka till sina vänner med ett uppbragt ansiktsuttryck)

(*)=Översatt till svenska från kvinnospråk resp. mansspråk. Egentlig konversation enligt följande:
Hon:
Blakrukväxterblakontaktmedsittinrebla
babykläderblahurmyckettjänardublabla
Han: Ööööö...fan va' schyssta pattar du haaaar!

 

Så här ser livet ut från vår synvinkel. Vad är er syn på saken?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hon: Hej. Se mig. Ge mig komplimanger. Visa att du tycker om mig. Ligga?
Han: Jagjagjag jagjag. Jag?
Hon: Okej, du letar efter något bättre? Jag förstår. Jag ska lämna dig i fred...

MP sa...

Jo, jag vet att kvinnor generellt är suckers för bekräftelse. Men ni är också jävligt bra på att tolka saker fel.

För att inte nämna att ni inte sällan söker bekräftelse från män ni inte har en tanke på att gå vidare med. JAG HATAR ER!!! :-p