måndag 2 juni 2008

Vilken tid vi (jag!) lever i.

I går blev det 90 minuters övertid på jobbet, inte så kul när man har saker att göra, och redan skulle ha slutat vid tio över nio. Det var en snubbe som tydligen var väldigt trött på tillvaron och därmed beslöt sig för att så att säga ta tåget (och livet av sig, samtidigt), han var dock såpass snobbig att han valde Arlanda Express framför pendeln, så jag slipper i alla fall prata med någon psykolog, vilket jag ABSOLUT inte har tid med denna vecka! Hur som helst så fastnade jag norr om sta'n under ovan nämnda tidsperiod, tills de stackars brandmännen hunnit röja.

 

I dag har jag ringt tusen miljoner samtal, lyckats ragga upp tio banankartonger, lyckats få ledigt på torsdag och fredag (ett djävla UNDER!!), lämnat in uppsägning av hyreskontrakt, sagt upp internet och telefon, beställt blanketter, ifrågasatt varför ett modem som kostar 1 krona kostar 595 kronor m.m. Och i natt skall jag jobba.

 

Dessutom har jag uppenbarligen lyckats blogga lite.

 

Uppdatering: det står nu tio (10) packade kartonger i hallen. Vem är bäst?!?!

 

P.s. Mitt ärende i går var att hämta exexexets katter, som skall springa runt benen på mig under en vecka, medan jag försöker packa och matte är på festival. Hurra.

2 kommentarer:

KajsaLisa sa...

Du ÄR duktig!!
=)

MP sa...

Äntligen någon som förstår mig! :-D