fredag 27 juni 2008

Seg.

Jag hade tänkt mig en liten utekväll i kväll. Lite festande t.o.m. Men ack nej, jag är utsliten!

Hur som helst, jag gick mot närmaste kinarestaurang, efter att ha köpt en bok på Coop. På vägen mötte jag en söt men mullig flicka, eller snarast söt OCH mullig, och eftersom jag är en ny människa så tänkte jag att jag kunde flörta lite, så jag tittade henne i ögonen. Hon fnös ljudligt när vi passerade varandra.

Hon kan dra åt helvete. :-)

Sedan åt jag och läste lite. Och när ögonen började klippa så gjorde jag den internationella gesten för "ge mig notan", d.v.s. jag ställde mig upp och skällde ut personalen för att servicen var urusel och maten undermålig, pekade mot utgången och tog på mig kavajen. Och se där, notan kom pronto!

Det enda som i kväll återstår är blogg, dvd, vin och lite mörk choklad med chili (asgott!). Om jag har tur så återstår även ni, men just nu lyser ni med er frånvaro.

Kram!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hur pass ny är du egentligen? :D

Hm ... ja, du kan konsten att be om notan iaf. Det är helt klart.

Japp, det är därför jag syns så bra. Självlysande i all min prakt och i all min frånvaro :)

Kräm
/ H

MP sa...

Ny och ny.. Jag känner mig skitfräsch! Räcker det? :-D

Ja, det felar aldrig!

Var glad att du är lysande, det är inte alla som är det!