söndag 22 juni 2008

Kontaktmetodsrecension.

Efter lång och ansträngande research har jag kommit fram till att klientelet på olika inrättningar är enligt följande:

 

Passagen Dejting: Fula, särskrivande sportmiffon. Alla bor på landet (=utanför Stockholm) eller i förort. De är antingen 18-åriga trebarnsmödrar eller över 45.
Spray Date: Enbart innerstadsbor som dricker latte och går på vernissage. Alla är mellan 29 och 34.
Match: Som ovanstående (minus vernissage, de tror att NK är kultur), men ännu mer självsäkra eftersom de har betalat en högre månadsavgift.
Knullkontakt: Totalpierceade goth-troll, golddiggers, Paris Hilton-lookalikes och 19-åringar som raggar på folk att skratta åt på sina tjejträffar med vitt vin, räkor och Gott&blandat.
Krogen: Svårmodiga 23-åriga konstnärinnor som inte vill annat än att bli älskade men som inte vågar hoppas och därför bjuder ut sig till vem som helst (jag har inte så stor erfarenhet av krogen i raggningshänseende, jag brukar slockna innan tjejerna blir kå.. älskogslystna!).
Bloggen: Ni och jag, samt alla ovanstående.

0 kommentarer: